wtorek, 21 maja 2013

Prolog

Spojrzałam na niego oczami pełnymi żalu.
- Dlaczego? Wyjaśnij mi dlaczego?! – Czułam jak do oczu napływają mi łzy. On siedział naprzeciwko i bacznie mi się przypatrywał. Jego mina nie okazywała żadnych uczuć. Ciężko było mi odgadnąć o czym teraz myśli. On jedynie milczał ciągle wpatrując się we mnie.
- Nie wiem. Tak już po prostu musi być. – Spojrzał mi prosto w oczy z obojętną miną. – I nic już na to nie poradzimy. Takie jest przeznaczenie tego świata, a my musimy po prostu odwalić swoją robotę. – W tym momencie ogarnęła mnie złość. Zaczęłam go nienawidzić z całego serca.
- I ty uważasz się za… - nie dał mi dokończyć. Znalazł się szybko przy mnie i zakrył mi usta dłonią. Nie mogłam pojąć, że nie robi dosłownie nic, żeby temu zapobiec. Złość narastała we mnie równie szybko, jak łzy napływające do oczu. Wpatrywałam się w niego, a on we mnie. Wyglądał jakby chciał przeniknąć moje myśli. Ja starałam się wymusić w nim telepatycznie aby pomógł mi zmienić los tych wszystkich ludzi.
- Przepraszam… - wyszeptał cicho i usiadł z powrotem na swoim kamieniu.
Wyobraziłam sobie ich twarze… Te które widywałam codziennie i te sprzed kilku chwil…
Obcych, których mijałam na ulicach…
Ludzi, których znałam tylko z widzenia…
 Znajomych ze szkoły i podwórka…
 Najbliższych przyjaciół…
 Rodzinę, którą niestety doceniłam dopiero w tym momencie…
Było mi żal nawet wrogów, których miałam dość sporo.
Nie mogłam uwierzyć, że to już nadeszło… Czy to naprawdę musiał być już koniec…?

6 komentarzy:

  1. Noooo nieźle ;D Kiedy następna notka? Bo ja już jestem ciekawa xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle się zapowiada ;D Być może trafisz do zakładki "polecane" na moim blogu. Jednak zanim tam się znajdziesz musisz podbić moje serce. Jak na razie jesteś na dobrej drodze :)
    Mam nadzieję, że kolejna notka będzie dłuższa i równie dobra jak ta. ;)

    Mam tylko malutką prośbę - czy mogłabyś zmienić czcionkę? Ta, nie obsługuje polskich znaków i trochę źle się ją czyta :/

    Poza tym nie mam zastrzeżeń.
    Życzę DUŻO weny,
    pozdrawiam,
    Shade~

    http://cien-jezdzca-luku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać czcionka już jest zmieniona.

      Dawno nie było mnie na żadnym blogu i musiałam sobie ogarnąć jak co się zmienia ;p

      Usuń
  3. no siema siema ;> początek zapowiada się interesujący , tylko kto tu pisze ty czy danielek ? hahaha czekam na kolejną notkę małpo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hym Podoba mi się Bardzoooo dawaj następną cześć ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy początek, zachęca do poznania całości :)
    Jeśli sama lubisz czytać zapraszam Cię na mojego nowo otwartego bloga z opowiadaniem. Jest to historia o zwyczajnej nastolatce, która podążając za swoją nieudaną randką w ciemno wylądowała nagle w równoległym świecie i została ogłoszona inkarnacją starożytnej bogini. Romanse, magia, przygoda, dylematy wyborów, skrajne emocje. Zachęcam do czytania! ^^
    http://bogini-aeis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń